The Dark Knight Rises - recenzia na film

27. july 2012 at 22:27 |  Reviews

Name: The Dark Knight Rises / Návrat Temného Rytiera
From: USA (2012)
Directed by: Christopher Nolan
Cast: Christian Bale, Gary Oldman, Tom Hardy, Anne Hathaway, Joseph Gordon-Lewitt, Marion Cotillard, Morgan Freeman, Michael Caine

About: Je tomu již osm let, co se Batman vytratil do noci, čímž se tak z hrdiny změnil v uprchlíka. Tím, že za něj padla vina za smrt Harveyho Denta, obětoval temný rytíř všechno pro to, co společně s komisařem Gordonem považoval za vyšší dobro. A na čas tato lež skutečně zabírala, když byla kriminální aktivita v Gothamu rozdrcena silou Dentova odkazu.
Všechno se ale mění s příchodem prohnané zlodějky a jejích tajemných zájmů. Avšak ještě daleko nebezpečnější je nástup Banea, maskovaného teroristy, jehož nelítostný plán proti Gothamu vyžene Bruce z jeho dobrovolného exilu. Avšak ani pokud si znovu nasadí svou masku a temnou kápi, nemusí jeho síly proti Baneovi stačit. (oficiálny text distribútora)

Personal opinion: EPIC. Vedela som, že Nolan je pán už z predchádzajúcich dvoch filmov, ale toto... toto sa mu vážne podarilo. Masterpiece. Neočakávala som od toho veľa. Fakt nie, len príjemný film s ľuďmi ktorý sú fajn, fajn večer. Proste... Malo to do bodky všetko to čo má film mať. NIČ mi tam nevadilo. Ničoho nebolo viac ako malo ani naopak. Neočakávané zvraty, dobré nové postavy, herci, atmosféra, hudba. Tom Hardy bol hard&cute, Anne Hathaway sexy&sensual a Bale dramatický a i keď ho nemám rada bol aký mal byť. Jediná vec čo mi tam možno troošku vadila bolo to, že jeden vedľajší príbeh nebol akokeby dosť premyslený takže som dopredu odhalila chybu a prezradilo mi to dej dopredu. Nie som nejaký extra fanúšik batmana, ale sakra Nolan, toto sa ti podarilo. A doriti nechápem tých čo furt hľadajú každú chybičku, vyknú každé klišé a nič sa im nelúbi. Ak na ten film prišli aby ho kritizovali tak načo ho vôbec pozerajú?! A bolo to super a keďže nie som trápny kritik z čsfd ktorý hľadá len chyby a očakáva nemožné, naplno som si to užila. Takže nikoho neprekvapí konečný výsledok.

final verdict - 100%

official trailer: